EllenPeru.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Ellen

Reacties

Reacties

Germaine

hey lieve Ellen,
ik ga je zeker volgen,maar we gaan eerst nog gezellig borrelen voordat je vertrekt.
xx wij van de mesweg.

Piet

Hoi Ellen,

Ik wens je een hele mooie tijd in Peru pas goed op je zelf en een goede reis geniet er van en laat ons veel zien!

Groetjes uit Bergen op Zoom.

Amel

Hola chica guapa!
Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover!
Spannend hoor!
We wensen je een goede reis en we gaan je zeker volgen!
Mucha suerte!
Un beso enorme de:
Amel, Maarten,
Noor, Luz en Peer
xxxxxx

Henny Brouns

Elleke wat ben ik blij dat ik iets van je lees en dat het gastgezin zo lief en hartelijk is. Een zorg valt van me af. Heel veel succes vandaag op school en tot vlug. Liefs, mama en natuurlijk ook papa.

Germaine

Hey Ellen,
wat fijn dat de reis al zo goed verlopen is en dat je gastgezin zo aardig is. De tranen biggelden me over de wangen bij het lezen over je tas opnieuw inruimen op het vliegveld, zag het zo voor me, stressss,hahhhah, en al die kijkers om je heen.!!!!
Succes en geneet ze!
xx germaine

Tiny Brouns

Lieve Ellen. Wat geweldig dat wij je zo kunnen volgen tijdens je verblijf in Peru.Wat fijn dat je zo hartelijk bent ontvangen.Voor de komende tijd alle goeds.Ik heb vandaag Mw.Nikkelen mee laten lezen.Ook van haar veel groeten.Je merkt dat veel mensen met je meeleven.Van mij heel heel veel groeten.

Hans (GGD)

Hoi Ellen,
Proficiat met de geboorte van je petekind Minke.
Ik heb weer genoten van je reisverhalen.
Geniet er met volle teugen van en veel succes met je werkzaamheden.

mjcj.gerards@home.nl

Lieve ellen ,wanneer je schrijfster wordt ga ik al je boeken lezen! WAt schrijf je boeiend,en fijn om te lezen.
Knuppel van marie jose

mjcj.gerards@home.nl

Door je snel een bericht te sturen ook nog een grote moet,knuffel uiteraard!

bomma De Bie

Dag Ellen,
Da´s heel plezant dat ik je hier op je reisblog kan volgen. Ik ben echt benieuwd wat mijn kleindochter zo ver van huis allemaal uitspookt. De verre wereld ontdekken op je 23 jaar is niet iedereen gegeven.
Wees voorzichtig en zeg tegen Hans dat hij je goed beschermt. ( indien nodig)
Dikke kus van bomma X

margriet en Jo

Och Ellen, wat schrijf je toch mooi. En wat maak je een prachtige reis. Geniet met volle teugen. Wij komen als je weer thuis bent foto's kijken, Goed?

Karina Maassen

Hallo Ellen,

Zo te lezen maak je veel nieuwe en leuke dingen mee. Ik zou zeggen geniet er van.

Liefs Karina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active